Sålt sig som en hansson..

Äntligen hemma igen, samma dag som mina väggar äntligen blivit grönvita fick jag återse mitt älskade Söderstadion..för en gångs skull åkte jag dit glad och utan oro i magen..det kan bero på att dotra var med och kanske även för att jag har en veckas semester nu..

Tidigare på dagen hade vi varit ute i Gubbängen (tydligen ett fruktansvärt roligt namn enligt dotra) och kollat lite på Eken Cup i handboll..Bajen mosade Spånga, även om vi pga att jag först glömde plånboken hemma och sedan hamnade i SLs våld knappt fick se 10 minuter av andra halvlek..vi stannade kvar och såg en annan match innan det var dags att åka hem, handla och sedan byta om för match..

Matchen ja...det är så fruktansvärt surt att mina två favoritspelare var de som var mest under isen idag..Simon och Runa var aldrig där..
Pålle tyckte jag var bra idag..förutom att han inte hade en enda farlighet, men ute på banan..
Domaren dömde som om han var från skåne och hette martin..

Tre poäng iaf och på onsdag är det jag som står och skriker om bondjävlar på Stadsparksvallen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback