Händer väl inte så mycket..

..tränar..gnäller på att jag inte hinner med på jobbet..ärligt det är helt sjukt hur långt jag ligger efter nu..slår nya rekord och snart börjar det bli årsdag för när jag senast var ikapp..tror det var runt påsk ifjol som det började barka ur och sen har det långsamt blivit värre..
Har fnulat lite på olika lösningar för hur det ska bli möjligt att sköta jobbet...tänkte ta upp det med chefen nu...händer det inget så lär väl problemet vara löst ändå innan året är slut, för jag har svårt att tro att "min" kund godtar att allting tar dubbelt så lång tid (minst) nu för tiden..imorgon tänkte jag försöka lägga in ordrar som legat mer än en vecka..det är så det ser ut nu..mailboxen kommer stiga över 600 mail imorgon..och då är den ändå ganska utsorterad så en hel del mail ligger i andra mappar..

Det är inte roligt att veta att jag egentligen är duktig på det jag gör, men att det är helt omöjligt att göra ett bra jobb..jag kan göra vissa saker bra, sen räcker inte tiden till för resterande..
Och ja, visst kan jag jobba 45-50 timmar i veckan och skippa att träna och bara leva för jobbet, då kanske jag är ikapp till sommaren, men priset för det är för högt för att jag ska ge mig på det..det innebär att jag skulle må sämre än jag gör nu..speciellt fysiskt, men antagligen psykiskt också...en riktig jävla köttbulle med olust till livet..kul det skulle vara..

Tror däremot inte att det kommer bli någon ändring..risken finns att det kommer bli ännu värre..då kan vi lika gärna lägga ner kontoret helt och hållet...

On a brighter side...idag när jag var och handlade till bakklubben (hatar den..med den lilla karaktär jag har innebär det bara att jag blir fetare..iaf, eftersom jag var en av få kvar på kontoret halv sex förra torsdagen åkte jag dit..) på Konsum i Kista, så mötte jag ett bekant ansikte i kön..en av killarna som jobbade på Läckergrillen..han kände igen mig också..alltid bra att vara känd på det lokala gatuköket..sorgligt nog har han gått i pension nu..jag flyttade väl i rätt tid..


Kommentarer
Postat av: karren

Det är tur att det snart är måndag igen, hi hi hi

2011-03-03 @ 23:40:58
Postat av: Grannfrun

I don´t get it.. så du jobbar i Kista iaf^^

Postat av: Anna

Hello,ha en trevlig helg med brudar,bärs och bananer!

Bananerna tog jag med eftersom dom börjar på B ;)

Kram...

p.s läs din mail tack!

2011-03-04 @ 12:41:25
Postat av: Jerk

Karren: Du är en elak man..men det är väl så vid din ålder förstår jag ;)



Grannfrun: Ja? Något annat har jag aldrig sagt..



Anna: Blir en trevlig helg med skidåkning och fotboll på tv, samt lite egen idrottsutövning..

Läser mailen när jag kommer hem ikväll..

2011-03-04 @ 16:18:07
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Grannfrun

Då missförstod jag dig när jag honkade utanför Kista=)

2011-03-04 @ 21:35:25
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: Grannfrun

600 mail? jag saknar 599.

2011-03-04 @ 21:48:55
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: Jerk

Yup, du måste gjort det..

2011-03-07 @ 08:20:15
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback