Värdelöst..

Nu har jag tränat stenhårt sedan mitten av januari..kontentan av det hela är att jag gått upp 3kg och inte blivit av med något fett runt midjan..
Jag går runt och tror att det försvunnit lite fett på olika håll, men det är antagligen bara en synvilla..

Tror att en del har att göra med stressen på jobbet..det och att jag inte sover direkt 100%..men i det stora hela får man väl säga att det verkar vara helt värdelöst att träna..

Poängen med det nya livet var att jag skulle gå ner i vikt och bli smalare...jag var beredd på en trög start, men det här??

Känns som att det är lika bra att bara blåsa ur skallen så man slipper den här skiten...


Kommentarer
Postat av: Grannfrun

Upp med morrhåren,tiger. Till skillnad mot dig tycker jag det låter bra=)

Mager? Pfft!



Här ska inte blåsas ett jävla skit. Blowjob kan jag sträcka mig till men inte heads. Eller jo huvudet. Men inte skallen.

Gaaah! Kan ingen bara tysta ner mig.......

Postat av: Jerk

Jag e smällfet och jävligt trött på det, då är det grymt jobbigt att gå upp 3kg när man tar tag i skiten..

2011-03-07 @ 08:21:09
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback