Helgen...

..var bra..

Bajen vann i handbollen, så både jag o dotra var glada efteråt..vi vann i innebandyn idag och jag gjorde 3 mål och 2 assist..nu leder vi serien..
Fotbollen gick bra idag också..gjorde ett riktigt snyggt mål då vår målis slog en lyra till andra straffområdet där jag tog emot bollen på bröstet samtidigt som jag vinklade bollen framåt och sen bara petade in bollen mellan målisen och stolpen..

Fast nu är jag duktigt sliten..i den här åldern och den här formen är det inte optimalt med både innebandy och fotboll samma dag..

Iofs, jag har ju gått ner ett kilo till och det har försvunnit en cm till från midjan..målet är att minska med 3cm till innan jul..då ligger jag äntligen under tresiffrigt..får se hur det går, just nu går allt lekande lätt iaf..

Hade det underbart med dotra också denna helg..

Så, fortfarande bra humör..och snart är det dags för älgjakt igen..livet är underbart...


Kommentarer
Postat av: Miss Upsey Daisy

Hur gick jakten?

2011-10-05 @ 22:15:36
Postat av: Jerk

Septemberjakten gick alldeles lysande..jag lyckades fälla två älgar :)

Nu är det dags för oktoberjakten..får se om jag har någon lycka med mig då också..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback