Igår var allt skit..

Idag tar vi nya tag..ny sport, fortfarande grönvita färger..det är handboll i Jerkadal ikväll..klarar inte de manliga handbollskrigarna att kämpa ner alingsås finns det goda chanser att damerna i matchen efter segrar över huddinge..idag ska det bli åtminstone en grönvit vinst..
(sämre sätt att fira födelsedagen på finns det verkligen)

Jag har så smått börjat inse att mitt idoga uppvaktande inte heller leder någon vart, menmen..det var roligt så länge det varade..aldrig att jag ska gå ner mig igen för någon hona..det är inte värt det..man kan ha roligt, men att rätta sitt liv efter dem, att hänga upp sin lycka på dem håller inte..bara jag kan göra mig lycklig, därför bestämmer jag över min dag idag..

På jobbet ser jag fram emot ytterligare en helvetesvinter..en innesäljare har sagt upp sig och ledningen ska rekrytera ny, men väntar med det tills det vänder igen..med andra ord..de kommer vänta för länge och sen när man ligger på botten och åter har ont i magen varje minut på kontoret kommer en ny stjärna som ska läras upp..kommer det ingen innan vändningen finns det inte tid för upplärning..alla nya är en belastning i början..innan de lär sig..

Nåväl, skit i det..det är fredag, solen skiner och jag tänker gå hem ovanligt tidigt..varför? För att jag kan!


Kommentarer
Postat av: Lyxhustrun

Fy vad gammal du har blivit idag. ha det bra, vill du låna min rullator ?

2011-10-14 @ 23:25:05
Postat av: Jerk

Haha..lugnt..jag lånar grannens permobil :)

Postat av: Grannfrun

Grattis i efterskott!!

2011-10-16 @ 09:39:49
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: Grannfrun

Hmm... Min kommentar postades aldrig..



Grattis i efterskott!!

2011-10-16 @ 09:41:08
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: Grannfrun

Fail =)

2011-10-16 @ 09:46:56
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: Jerk

Tacktack..även om det är lite tjatigt att posta det flera gånger ;)

2011-10-16 @ 16:02:40
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback