Trots allt..

..känns det ganska bra just nu..
Imorgon styr jag kosan norrut igen..dags för oktoberjakten och jag ser verkligen fram emot det..

Ikväll har jag bokat hotell i Manchester & Liverpool för weekendresan i november..biljetterna till Motorhead har kommit till min polare, min Flogging Molly-biljett är i säkert förvar och United-biljetterna är också bokade..nu saknas det bara en flygbiljett så är vi set to go..se fram emot resan..

Fast jag måste ju till London snart igen också..måste..men blir nog en resa i vår tror jag..fast jag tänkte ju resa till Holland också..

Blir nog inte mycket pengar kvar till renoveringen av köket..

Men fan..resa bör man..och leva bör man..och imorgon reser jag igen..hem till lugnet, hem till jaktkojan..blir bra detta..


Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Kul att du gör massa saker ju =)

Postat av: Jerk

Yup, riktigt roligt

Funderar på om jag ska gå på Flogging Molly när de är i Sverige också..inte bestämt mig än..

2011-10-06 @ 21:56:51
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: mh

bästa som finns är att resa så, bon voyage!

2011-10-09 @ 02:19:12
URL: http://kzrkrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback