Vid den här tiden om två veckor..

..sitter jag förhoppningsvis på en pub i Manchester och tar min första öl på engelsk mark sedan 8 januari i år..grymt länge sen jag var där nu..och en ny stad att lära känna..eller ja, blir ju två nya städer..ska till Liverpool också..

Nåväl, vill med det bara säga att mitt liv är så bra att om 2 veckor ska jag åka till mitt favoritland och äta fry up's, dricka öl, se på fotboll och gå på konserter..

Med lite tur blir semesterresan dessutom uppgraderad till tjänsteresa och jag får fler dagar i England, om än i en annan del av landet..håll tummarna för det..jag saknar Tracy's och the Plough...

Visst fan är livet underbart? Hösten är vacker och jag blir smalare..mådde jag bättre vore jag död...


Kommentarer
Postat av: Lycka

Jag blir faktiskt lite avundsjuk - om man bortser från fotbollen och ölen :-) Annars hade jag gärna bytt med dig!

2011-10-21 @ 22:09:13
Postat av: Jerk

Fotbollen och ölen måste ju vara med, annars blir inte resan komplett :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback