Det blir alltid som man tänkt sig..typ..

Upp och nedvända världen fortsätter..jag kliver upp tidigt på morgonen och är på jobbet redan kl. 8, humöret är i stort sett intakt..alltså bra..jag är glad..sjukt skumt är det, men jag fortsätter att glädjas åt saker och försöker tänka positivt.
Det enda som väl inte är på topp är egentligen min arbetsinsats. Jag har svårt att riktigt komma igång och slita järnet. Det är som att jag gått in i en vilofas..vilket iofs är välförtjänt efter att ha haft 1,5 år med ini helvete för mycket jobb..något som höll på att ta knäcken på mig i våras..

Fast nu ser jag framåt..försöker se positivt på det mesta..det är inte så att jag går omkring och fånler, men grunden är bra..kanske inte så konstigt egentligen, bara 6 arbetsdagar kvar innan det är dags att dra sig norrut och jaga älg igen..och nu är jag skitsugen på det..inte så konstigt kanske då jag fick fälla 2st nu i september..

Bajen vann igår också..sånt lättar upp humöret..handbollsbiljetter till lördagen är inköpta..dotra kommer även denna helg..livet är ganska ljust alltså..

Man behöver inte leva i ett förhållande för att vara lycklig..jag är nog lyckligare som singel egentligen, men visst..om den blonda skönheten från norr skulle vinka lite med lillfingret skulle jag säkert sticka direkt..bättre är jag inte..

På måndag är det Söderstadion igen också..tänk om jag fick chansen att vara lycklig även på kvällen då..då blir det nog överslag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback