Snodd av Miss UD...

Brukar du komma i tid? Mja..definiera "i tid"..vi har flextid på jobbet och en usel möteskultur..nästan i tid stämmer nog bäst..
Har du bra kondition? Nej.
När blev du fotad senast? antagligen i lördags.
Hur känner du dig nu? Frustrerad över Wendts insats som vänsterback.
Vanligaste färg på dina kläder? Är nog blå..men har många gröna, vita och svarta tischor med Bajenmotiv också 
Blir du bra på bild? Näe.
När och varför grät du senast? fick små tårar i ögonen när jag läste en artikel om en kvinna som förlorade sin dotter i cancer..idag då.. 
Var det pinsamt att svara på det? Näe..
Hade du en bra kväll i går? Mja..ganska trött, såg på tv..var väl okej. 
Din favoritdryck på morgonen? Oboy.
Kan du laga mat? Ja.
Är du nyttig? Det händer.
Är du blyg? När jag är nykter.
Vilken tid gick du upp i dag? Vid sju, menade dock att gå upp tidigare..
Hur mycket krävs för att du ska bli full? en del..
Har du spytt offentligt? Ja.
Hur många timmar sover du? Alldeles för få.
Vad sa du senast? "Hur jävla dåliga får man vara" (backtaskorna i landslaget har varit helt värdelösa idag).
Var du på festival i somras? Ja..dansbandsfestival hemma i byn.. 
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Varför skulle jag ringa någon??
Vad skulle du behöva nu? En varm fitta och en kall öl...eller näe..inget särskilt 
Har du snygga skor? Självklart.
Vad var det första du sa i morse? "Fan, jag skulle ju gå upp när jag vaknade"
Sov du i din egen säng i natt? Japp.
Har nån annan sovit i din säng i natt? Knappast
Har du körkort? Såklart.
Är du ensam nu? Ensam och ensam, jag har ju mina hjärnspöken..
Vad ser du fram emot mest denna vecka? Middagen imorgon, den hetaste kvinnan på gymnasiet (när jag gick på högstadiet) kommer hit..och så är det innebandypremiär också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback