Milstolpar passerade och biljetter fixade...

En genomstressig fredag avslutades med att jag äntligen kom hem, tillagade en riktigt god älgbiff med sallad till och kollade på På spåret..gick igenom mailen efter det..

Sådärja, svar från FC Groningen..har fått två biljetter reserverade till matchen jag tänkt se..nu saknas bara hotell så är den resan helt hemma..har inte bokat något hotell för någon av de andra resorna jag ska göra heller, men det kommer..ingen stress än..är trots allt två månader kvar innan jag åker..

Är fortfarande sur över att Glasgow-resan inte blir av..flygbiljetten ligger på 600..det finns biljetter kvar till Celtic-matchen..tror hotell var relativt billigt också, men när det inte finns några biljetter till Dropkick Muprhys så faller hela poängen med resan..synd..

Innebandyn startade igår också..vi klev ju upp en division efter hösten och började med två segrar igår...undertecknad stod för 2 mål & 3 assist..en klart godkänd start, men bäst av allt var att jag efteråt kände hur det fanns krafter kvar..jag blev aldrig riktigt trött igår..det är som om jag börjat få kondis på äldre dagar..betyder antagligen att mitt slit i ett år äntligen fått utdelning..fick även kommentarer från lagkamrater om att jag sprang mer och såg piggare ut..nu gäller det bara att bli vän med bollen igen...

Vägde mig imorse också..84,4kg..klart under 85 alltså..grymt skönt..nästa steg är att kliva under 100cm över magen också..torde inte dröja länge nu..känns inte omöjligt att klara av att hamna under 80 redan till sommaren nu..bara att köra på...

Förresten, mitt mål i den andra matchen gjorde att jag klev upp på 100 poäng i min SIL-karriär också..passade på att göra ett assist till sen också, så nu ståtar jag på 101 poäng..

Nu ska jag diska, duscha och sen hämta en hyrbil som ska ta mig upp till Dalarna..dotra spelar handboll i afton och jag ska självklart dit och kolla..16 mil är en kort resa när det gäller sport...

37 år och yngre än någonsin..det är som att jag börjar att älska mitt liv på riktigt nu..


Kommentarer
Postat av: Vindvirvel

Det låter som du verkligen toppat formen! Bra där. :)

Postat av: Jerk

Får hoppas den inte toppades för tidigt bara :)

..och tack!

2012-01-23 @ 21:47:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback