Vi må ha förlorat...

..och är ute ur EM, men jag är lycklig...och tämligen bakfull, som tur var tycker den fulle Jerk att han behövde pizza på vägen hem igår så när jag vaknade upp kvart i två i morse (eftermiddags) hade jag frukost på sängen..

Nu ska jag bege mig till stan och köpa hem lite vatten o godis innan det är dags att bege sig ut igen..är visst lördag idag och EM fortsätter utan Sverige..

Borde nog köpa benskydd också, gjorde mig rejält illa när jag skulle upp till strippstången igår kväll..det gör ont fast jag ligger ner..frågan är om smalbenen gått av??

Sa jag att jag mådde bra? Semester och England är bra för mig..


Kommentarer
Postat av: Lycka

Strippstången, jo, jo!

2012-06-17 @ 23:13:25
Postat av: Grannfrun

pics or it never happened....

Postat av: Jerk

När jag kommer hem kanske..sist jag försökte ladda hem bilder på resedatorn kraschade den 3 ggr..riskerar jnte det igen..men ni kan vara säkra på att smalbenen fortfarande smärtar..

2012-06-18 @ 23:55:37
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback