Måndag, say no more, SAY NO MOOORE!

Något så omotiverat som mig finns nog inte idag..försöker bara överleva dagen och drömmer mig bort till helgen..
För varje mail som kommer in fäller jag en tår, men mailboxen är iaf lite mindre än den var i morse när jag kom...och sent kom jag också..lyckades hitta på en mängd ursäkter för att slippa åka hit..jag drar mig lite till..oj, nu hinner jag inte duscha innan nyheterna, jaha ett reportage om att storföretagen inte betalar någon bolagsskatt det måste jag se, och efter duschen och frukosten var det bara näe, jag vill inte åka dit idag..lyckades tvinga mig att gå ut från lägenheten till slut och jag kom väl inom flextiden iaf, men jag hade ju tänkt att vara klar med att jobba ihop nästa fredag redan den här veckan..det lär inte hända nu...

Och varför så omotiverad? Jag är trött helt enkelt..jobbet är tråkigt..förra veckan fick jag ta hand om chefens kunder när han var på kurs och det räckte för att hjärnan skulle bli överhettad igen..jag pallar inte med någonting just nu tydligen..

Förra måndagen kunde jag inte heller dra mig hemifrån, men då var det av betydligt angenämare orsaker..

Skitsamma, bara 4 dagar kvar tills flyget går till England!!! och sen är det Holland, sen är jag hemma i fyra veckor innan det är England igen och om Spurs kan skärpa till sig och ta sig till FA-cupfinalen blir det nog en tur till England efter det också (även om det krävs av mig att jag färgar håret gayblont då..lätt värt det om jag får åka till Wembley)...

Nu är det dags att gå till gymmet..viktminskningen har stannat av, men jag går iaf inte upp i vikt som ifjol vid den här tiden..och jag är fortfarande mindre fet än jag varit på 12-13 år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback