om exakt tre veckor...

..ligger jag hemma på min soffa grymt bakfull efter min Englandsresa och undrar hur jag ska orka packa upp och packa om redan till fredagen därpå då jag åker till Holland..


Vad jag vill säga med detta inlägg? Inget egentligen, bara få in lite fint (ja, tjena) att jag de två sista helgerna i mars åker utomlands..både England och Holland för att kolla på fotboll och dricka öl..första helgen räknar jag också med att få äta på mitt absoluta favoritfrukostställe..även om de rivit just det huset så ska de tydligen servera i några slags baracker i närheten just nu..

Hur man kan riva Tracy's och kalla det för utveckling är utanför min världsbild??


Kommentarer
Postat av: Grannfrun

Barack känns inte lika kosher som det där lilla mediokra huset på bilden...Synd.



Om två veckor gör jag majbrasa av din soffa så du får stå upp och vara bakis innan du åker till Holland=)

Postat av: Jerk

Så länge frukosten är lika flottig blir det nog bra :)

Tror nog du får tala med min dotter först, för om två veckor lär hon ligga på soffan och kolla på nickelodeon hela helgen..

2012-03-05 @ 21:56:16
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Grannfrun

=)



Då ställer jag in brasan=)

2012-03-06 @ 06:19:52
URL: http://payattentionbitch.blogg.se/
Postat av: Jerk

Det är nog lika bra det..soffan är dessutom ganska ny, så jag har gärna kvar den ett tag..

2012-03-06 @ 13:54:01
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback