Söndagsångest...

Efter 4 veckors semester känns det sådär att behöva ställa alarmet igen för att imorgon dra ut till kontoret...
Lyckligtvis är det bara för 2 veckor sen slipper jag det igen..
 
4 veckor går fort, särskilt som den tredje veckan helt och hållet slösades bort med att först vara bakis och sen bara slöa i soffan..har iaf fått till dygnsrytmen någorlunda igen och det tackar vi friidrotts-vm förr...sändningarna började halv åtta på morgonen, följdaktligen klev jag upp halv åtta på morgonen den här veckan..sen att jag la mig på soffan och halvsov mig igenom förmiddagspasset är en annan sak...jag klev upp iaf..

Nu så, titta på andra halvlek på PSG-Ajaccio, sen är det väl dags att lägga sig antar jag..(mantra: baratiodagarbaratiodagarbaratiodagar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback