Back to the 80s!!!

Förra helgen var jag och kollade på Bon Jovi, den här helgen ska jag kolla på dessa lirare:
 
Första skivan jag någonsin köpte var Destroyer med Kiss..jag prutade ner den från 39 spänn till 36...
 
 
I juli ska jag gå och kolla på Iron Maiden...det är verkligen back to the 80s år i år för mig..skulle bara kollat på WASP också antar jag..
 
Och till den som undrar...jo, går på mer konserter än någonsin nu..i januari var det Dropkick Murphy, i april Gaslight Anthem...planerar för Petter på grönan med dottern, kanske Moneybrother i augusti..kanske, kanske Street Dogs i London i augusti och har köpt biljett till Toy Dolls i Manchester i November, men just den konserten krockar lite med Bajens sista hemmamatch, så antingen får fan Bajen ta och vinna 15 matcher på raken nu så jag med gott samvete kan fara till England..eller så fortsätter de som de gör nu och då tänker jag fan inte gå dit och se skiten när jag kan hänga med gamla punkhjältar och kolla på engelsk fotboll den helgen..
 
Fast nu är det alltså Kiss som gäller..ser fram emot det!

Kommentarer
Postat av: Grannfrun

ååååh... var dom bra? Vi lekte kiss när jag var liten.. med ketchup i minnen å hela kittet.

Postat av: Grannfrun

munnen Jerk. MUNNEN.

2013-06-05 @ 22:41:30
URL: http://payattentionbitch.blogg.se
Postat av: Jerk

De var fantastiska..jag var rusig av lycka efter spelningen :)

2013-06-08 @ 17:36:46
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Grannfrun

ahuhm. =)

2013-06-19 @ 08:53:50
URL: http://payattentionbitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback