Det var då väl själve fan...

Lyckades sova över skivstångspasset även denna lördag *muttermutter*
Dock hann jag med att boka in mig för passet nästa lördag så då måste jag kliva upp för att slippa få en prick.
Eftersom jag inte har något riktigt program att gå efter är det ingen större poäng att gå till gymmet heller, sist jag gjorde det blev det bara ett planlöst irrande mellan olika maskiner och även om en del av kroppen fick okej träning så var det totalt oinspirerande..
 
Gjorde iaf ett par övningar hemma under pausen i semifinalen i bandy-vm, så jag fick lite rörelse idag..annars blir det snuskigt mycket tv-sport från soffan..ungefär så som jag tycker varje dag ska vara...
 
Vad jag gjorde?
Körde några gånger med ab-rollern...kom upp i 15 gånger idag, målet är att kunna göra 25st utan problem då är jag nöjd och för tre veckor sen klarade jag typ 5st och fick sen en djävulsk träningsvärk..tror knappast jag får träningsvärk av dessa 15st, så jag har kommit en ganska bra bit på vägen i januari. Gjorde några armhävningar, benböj och tåhävningar också. En sak som jag tycker saknas ganska mycket i skivstångspassen är just träning för vadmusklerna så jag funderar på om jag inte måste lägga in det någonstans i min träning... 
 
Nu krävs det bara att jag kan fortsätta likadant också..först och främst i februari och mars då alkoholförbudet fortsätter, tänker nog också fortsätta med läsk- och godisförbudet eftersom det verkar ge resultat på vikten...har bestämt mig att när jag gått ner 3,5kg till får jag äta en pizza...och hade egentligen tänkt ha hamburgarfest imorgon söndag eftersom det är Superbowl, men dottern och hennes mor kom förbi igår kväll på vägen ner till skåne, så jag fick rester efter den maten..sedär, blev det nyttigare mat igen helt plötsligt..bra för kroppen, bra för själen...
Ikväll blir det fläskfilé med sallad..det übergoda vitlöksbrödet skippas i några kilo till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback