Pass 19 (Futsal)

Veckans roligaste pass!!
Idag var vi bara 11st, så det blev 2 lag..ultimata är 12st, men jag hade iaf tur och hamna i laget med avbytare..det behövdes.
Blandade briljans med bedrövelse som vanligt...grejen är att det är fantastiskt roligt ändå...och såhär efteråt sitter jag i soffan och njuter av känslan..
 
Vad gäller kroppsmesyrer så kände jag av knäet efteråt när jag gick i trappan ner mot gatan hos mig. Tror dock att det inte är någon fara..behöver bara se till att få ihop tre skivstångspass nästa vecka så musklerna växer...det ger mer stadga åt knäet och brukar funka...frågan är bara om det här innebär att jag bör hålla mig på 4,5km på löpbandet även till veckan eller inte...
 
Nästa veckas träning är iaf planerad såhär:
Måndag: Skivstångspass
Tisdag: Löpband
Onsdag; Skivstångspass
Torsdag; Löpband
Fredag: Vilodag
Lördag: Skivstångspass
Söndag: Futsal
 
Hoppas det håller den här gången, behöver komma upp i 6 pass i veckan för att det ska ta ordentligt, ska också försöka få igång promenerandet också...blev lite dåligt med det nu när vi hade förskräckliga -3 i veckan..
 
Nu är det dags att ladda för Super Bowl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback