Pass 21 (Jogging/promenad, löpband)

Idag gick det riktigt tungt. Tunga ben, tung kropp och tunga lungor. Första gången i år som jag inte förbättrade mig, men det ska ju komma såna här pass också.
Orkade bara med 11,5 en minut idag, men körde iaf på 11,0 när jag maxade.
Hade träningsvärk från igår i benen, sånt hjälper inte heller till och lunchen dunsade runt i magen, så det var ett ganska otrevligt pass, men det är genomfört och det är det viktigaste, att jag klarar av att stånga mig igenom detta trots att det kändes så tungt är bra för psyket.
Kände inte av knäet idag heller, känns också bra.
 
Nya tag imorgon, då är det dags för skivstång igen!!
 
Jogging/promenad (löpband)
Längd: 4,5km
Tid: 31,48 min
Lutning: 0,5
Hastighet: 6,0-11,5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback