Pass 22 (Skivstång)

Det fantastiskt roliga onsdagspasset...eller inte kanske, kroppen börjar bli trött, det är ett par övningar jag inte gillar och tja..men, det är bara att bita i och göra sitt bästa..det har gått ganska starkt framåt på vissa muskelgrupper sen jag började i januari och det är grymt skönt när jag märker skillnaden...
 
Och för att fortsätta det positiva. Det var vägningsdags idag igen, -1kg den senaste veckan och nu är det -4,2kg på 4 veckor...skulle jag klara av att fortsätta i den här takten kommer jag vara fit till påsk! Framför allt gör ju detta att jag känner att det finns en mening med att träna och att det ger resultat..grymt skönt!
 
Nu ska det firas med att gå på krogen och dricka mineralvatten..en polare har skivsläpp, men mitt alkoholförbud tullas det inte på nu när det går så bra med allt annat...läsk undviker jag också fortsättningsvis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback