Pass 23 (Jogging/promenad, löpband)

Kändes att det var femte dagen i rad som jag tränade och när jag passerade 4,5km var det inte någon ny rekordtid (även om det var bättre än i tisdags), dock bestämde jag mig för att fortsätta till 5km den här gången, så jag är sammantaget grymt nöjd med det här passet också...
Var faktiskt och prövade på hastighet 12 en kort stund också när jag spurtade till 4,5km, men jag orkade inte riktigt med att fortsätta på den hastigheten..
Klarade mig iaf under 7 minuter i snitt per km och med tanke på att första kilometern går på ca 8:20 eftersom jag öppnar riktigt långsamt tills jag blivit varm är jag nöjd...
 
Behövde öka distansen, målet är att alltid springa minst 6km i slutet av mars..då bör konditionen fortsätta förbättras och jag bör kunna springa på hygglig hastighet när jag förflyttar joggingen utomhus..
 
Imorgon är det en välbehövlig vilodag...
 
Jogging/promenad (löpband)
Längd: 5,0 km
Tid: 34,49 min
Lutning: 0,5
Hastighet: 6,0-12,0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback