Pass 24 (Skivstång)

Kändes att det var första gången på länge som jag tränade på lördagsmorgonen. Kroppen kändes ganska seg i början och det tog ett tag innan den vaknade, dock så höll jag på de vikter jag använt tidigare i veckan, så den delen känns ganska bra...mest skillnad är det nog i bröstmusklerna där jag idag kör ganska mycket mer än i början av januari..gott för självkänslan.
Ny ledare som jag aldrig haft tidigare, så det var några nya övningar..något som irriterar mig först, för jag har ingen riktig koll på vad som kommer då, men det är nog bara bra för kroppen med lite nya övningar då och då..
 
Nästa lördaf verkar det inte bli något skivstångspass, så just nu funderar jag på hur jag ska lösa det..kanske ställa mig på löpbandet, kanske bara ligga i soffan och låta kroppen vila eller göra några övningar hemma...låter nog känslan i kroppen bestämma hur jag gör på fredag/lördag...
 
Grymt nöjd att jag tog mig iväg imorse iaf. Nu är frågan om jag ska stanna i soffan resten av dagen eller bege mig ut till Stadshagen när mitt kära Bajen tar sig an bönderna från Gefle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback