Pass 26 (Skivstång)

Kändes bättre än jag trodde det skulle göra. Det bestående minnet av dagens pass är att vissa övningar funkade riktigt bra och att jag kände mig stark på dem. Andra övningar kändes inte alls lika bra och jag blev riktigt trött en vända, men jag tar med mig det positiva som att jag nu på riktigt kan se att vissa muskelgrupper verkligen blivit starkare nu...
Viktigt att fortsätta på det här viset!
 
I övrigt ser veckoplaneringen ut såhär:
Tisdag: Jogging/promenad, Löpband 5km
Onsdag: Skivstång
Torsdag: Jogging/promenad, Löpband 5km
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Futsal
"Mitt" skivstångspass på lördagen har utgått så först var tanken att ta ett skivstångspass på fredagen istället, men nu kommer dotra på fredagen så jag tar vila istället som det ser ut just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback