Pass 27 (Jogging/promenad, löpband)

Tänkte jag skulle hinna med passet på förmiddagen, men eftersom jag klev upp redan kl.6 för att se på OS-curlingen så sov jag sen bort det mesta av dagen..vaknade iaf till kvart i tre och bytte om för att bege mig till gymmet..
Väl där kändes det först ganska bra, sen ganska illa och sen bra igen..är iaf grymt nöjd med dagens insats. Klarade att köra på 12:an fler gånger idag jämfört med i torsdags, har också börjat att öka hastigheten lite, lite på "vilominuten" som jag har och framför allt var jag mer än halvminuten snabbare till 5km än vad jag var i torsdags och det kändes i höfterna efteråt..nu vila lite på soffan så jag är redo för morgondagens pass..
 
Blev lite svettig under passet som ni kan se nedan...

 
Jogging/promenad (löpband)
Längd: 5,0 km
Tid: 34:12 min
Lutning: 0,5
Hastighet: 6,0-12-0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback