Pass 33 (Cirkelfys)

Var för sen för att boka skivstångspasset, men så dök ett cirkelfyspass upp helt magiskt, så då tyckte jag det var läge att köra cirkelfys för första gången på riktigt länge..man ska ju variera sig också..det ska visst vara bra..
Iaf, körde på för fullt från början vilket gjorde att jag tog slut på andra och tredje varvet. Kul var det iaf och det känns som att det här passet kommer sitta i benen imorgon...bra det även om det innebär att det blir tungt på löpbandet, men no pain no gain sägs det ju och jag kör på det...
 
Mät- och vägdags var det också...förra veckans fadäs då jag gick upp i vikt förnyades inte, istället gick jag ner fantastiska 1,8kg den här veckan och -1cm över magen...väldigt bra siffror den här gången och jag ser fram emot nästa vecka då även det ska mätas över bröstmåttet...
Lite, lite surt var det dock...har lovat mig själv att när jag kliver under 85 kg får jag köpa en pizza och även en chokladkaka till helgen, jag landade på 85,0kg...så nära och ändå så långt bort...nu kör jag hårt för att fixa det till nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback