Pass 34 (Jogging/promenad, löpband)

Sov grymt länge idag och när jag väl vaknat var kroppen riktigt seg, men efter det glädjande viktbeskedet igår var det ändå ganska lätt att motivera sig att gå till gymmet. Så huvudet var med, men benen tunga idag.
Lade upp det lite annorlunda än jag gjort tidigare. Vanligvis brukar jag köra minutintervaller med hastighet 6,1-9,1-10-12. Idag testade jag ett varv där jag sprang i hastighet 9 i 3 minuter sedan nästa varv ändrade jag till hastighet 10 i 2 minuter...allt för att jag ska orka springa under längre tid...gick sådär, ganska nöjd och kommer fortsätta med ungefär det upplägget...
En skum grej var att helt plötsligt fick jag skoskav idag, har sluppit det under de senaste veckorna, men idag skavde det under hålfoten igen...
Imorgon är det äntligen en vilodag igen...
 
Jogging/promenad (löpband)
Längd: 5,0 km
Tid: 33,59 min
Lutning: 0,5
Hastighet: 6,1-12,5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback