Pass 38 (Box 1)

Tog en lunchdejt med den blonda ekonomichefen från gamla jobbet. Så vi passade på att återuppliva en gammal tradition och körde en boxträning på Friskis innan lunchen.
Hade glömt att det var så jobbigt (och då var passet 20 minuter kortare än när vi körde förr i tiden), men kom ihåg att det också är förbannat roligt. Det var det idag också..och jobbigt..jag tog helt slut på sista övningen..och när jag tar så slut hugger det till lite i ryggen, men det är så det ska vara...skitskönt efteråt...
 
Efter lunchen passade jag på att hälsa på de andra fd kollegorna..de få som var på plats idag då...sportlov och andra grejer gjorde att de bara var 5st på kontoret...
 
Ser fram emot vägningen imorgon...kanske får jag äntligen chansen att käka en pizza igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback