Pass 14 (Futsal)

Idag var vi på tok för många..till skillnad från förra veckan då vi var för få...18st innebar att vi delade upp i tre lag istället...inte lika roligt och jag hinner inte bli riktigt lika slut...tråkigt, men samtidigt är det fortfarande det roligaste passet i veckan...

Riktigt nöjd med ett inlägg med högerdojan rätt på pannan på en medspelare så vi vann den matchen, annars var det en blandad insats..
 
Nu kommer en ny vecka och den här gången tänker jag slita för att få ihop sex pass, måste börja med det nu...förhoppningen är ju att jag ska hitta ett nytt jobb under februari och då kanske jag måste dra ner på antalet träningspass i veckan för att få det att gå ihop, så träna så mycket som möjligt tills dess är en bra idé....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback