Pass 9 (Futsal)

Äntligen dags för veckans roligaste pass..Futsal!!
Grymt jobbigt den här veckan då vi bara var 9st..det betydde 3 utespelare..har inte riktigt kondisen för det, men försökte iaf...
Mitt lag förlorade, trots att jag gjorde 3 mål..nu är inte vinna eller inte som är det viktigaste, det viktigaste är att röra på sig och få jaga en boll..

Nöjd med veckans träning, även om jag från början hade tänkt att det skulle bli sex pass, men fem pass är inte kattpiss heller och jag har ju utökat löpbandet till 4km. Som kroppen känts sen i fredags får jag nog hålla mig på 4km även nästa vecka, men sen är planen att utöka till 5km..slutligen bör jag ligga på 6-7km iaf för att jag ska vara nöjd inför utomhussäsongen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback