Pass 44 (Skivstång)

Axlarna tog slut för tidigt, annars kändes det som att jag orkade mer och var starkare. Börjar fundera på om det är dags att öka lite på vikterna igen. Det är lite lurigt eftersom det antagligen gör att jag klarar de sista övningarna sämre, men samtidigt fixar jag de första övningarna (ben, bröst, rygg typ) bra nu, så jag skulle nog behöva öka lite vikt för dem...
Vi får se. Samma vikter på lördag iaf, men måndag kanske jag höjer...
 
Till andra roliga saker..veckans vägning! -1,2kg på vågen den här veckan och jag har nu gått ner exakt 7kg på 8 veckor. Trodde inte på ett så bra resultat den här veckan, men tydligen gick det bra.
Skumt nog ökade magen lite dock, så plus 1cm på den..inbillar mig att kroppen plockat fett från någon annan del på kroppen.
Har börjat närma mig sista hålet i skärpet också...just nu står det och väger lite om jag ska använda det eller det nästsista hålet...säger som Ade: Life is good!
 
Plankan: 30sek - check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback