Träningsfritt

En skön vilodag, fredag som det är..även i plankanutmaningen är det vilodag...
Det blev iaf en 3kms-promenad från AF och hem till Hornstull igen..med stopp vid Bajen-shopen...köpte en tshirt till mig, första t-shirten sedan den riktiga Bajen-shopen stängde vid Zinken..köpte en bok också till mig och 2 matchtröjor som ska ges bort nästa Englandsresa..
Eftersom jag var så duktig och gick hem efter mötet (och sparade 25 pix i tunnelbanebiljett) belönade jag mig med en burgare på KÄK...riktigt förtjust i dem..men jag har fortfarande inte varit till Flippin' Burgers vilket retar mig,,,även Svenska Hamburgerköket borde få en visit av mig..och den planeras till nästa fredag..passar utmärkt att sedan promenera hem...blir en bra tur det också..
 
Nu dags att försöka sova och ladda för morgondagens skivstångspass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback