Vilodag 1

Igår efter att ha suttit med datorn i knäet några timmar var knäet ganska stelt, så valet att ta en vilodag ganska enkelt.
Tanken var dock att ta en promenad till Årsta och kolla på Bajens träning, men det sprack då sängen var alltför lockande imorse..
Min promenad nu sträckte sig ner till Hemköp för att handla hem grönsaker till kvällens middag...ok, passade även på att slinka in på KÄK och ta mig en burgare...testade bacon och lök idag..en ny burgare på menyn..gott som vanligt och jag börjar nästan känna mig beroende av en god burgare nu..har börjat googla burgarställen i stan för att se om det är några fler som är värda att testa..får se hur det blir med det..det enda jag inte är nöjd med vad gäller KÄK är ju priserna...
 
Nåväl, det blir en vilodag imorgon också, dock är planen att jag ska ta en promenad till Kanalplan då och se Bajens träningsmatch..
 
Se om jag misslyckas med den planen också, i så fall blir jag väl liggandes i solen på balkongen igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback