The Blog Dag 1, Sexuell Frustration Dag 518

Välkommen till det mest meningslösa upptagande av bandbredd i vår cybervärld.
Denna blogg kommer att handla om mig, mig ,mig & så lite om mig och mitt liv (jag andas, så jag antar att jag lever, även om en amöba troligen har ett rikare uteliv..).
Om det undantagsvis kommer att nämnas andra levande varelser i denna Blogg bör det betraktas som ett olycksfall i arbetet.
Apropå olycksfall i arbetet, så bör jag tacka Kenny som så snällt tvingat mig att skriva denna blogg. Det kommer han givetvis att få lida för..kanske inte idag, kanske inte imorgon, men någon gång så..

Igår avslutades höstsäsongen och som sig bör när det finns Malungsar inblandade avslutade vi med en förlust. Låt vara att vi vann näst sista matchen och att yours truly gjorde 5 mål i den matchen (den meningen kommer antagligen att användas frekvent..) vi avslutade i alla fall som de förlorare vi är.
Det känns skönt att det finns några saker man kan lita på här i världen..
Man kan lita på...
Att Leksand kommer att storsatsa inför nästa säsong och köper in Patrick Hucko från Nyköping??..
Att Masken gör en cheer-leader med barn...
Att politikerna lovar Bajen en ny arena...
Att Mats Hallin sparkar tränaren och ställer sig själv i båset...
Att Brynäs tror att Tommy Sjödin fortfarande hänger med trots att han skulle få folkpension om han slutade idag..
Att mitt sällskap hem från krogen är en McFeast & Co...
Att jag skriver bloggen under arbetstid så jag slipper befatta mig med förfrågningar, materialdeklarationer & RoHS-frågor den sista timmen av dagen..
Nåväl, jag har redan slösat bort er tid med oväsentligt svammel så det räcker för idag.
Min plan är att skriva så oregelbundet som möjligt, så ni känner er tvingade att gå in på hemsidan flera gånger per dag för att se om någonting hänt (inte i mitt liv kanske, men...)

Life's a bitch & then you die..

Jerk

Kommentarer
Postat av: lenin

Fantastisk läsning! Detta kommer bli en mkt poplär Blogg

2005-12-19 @ 18:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback