Eric - the Viking..

Våren är verkligen här...blev varse det vid lunchen...den var jobbig...men, Jerker har du redan ätit upp? Det är för att han inte pratat på hela lunchen...

Näe..å hur skulle jag kunna det? då hade jag blivit tvungen att titta upp...och då hade blicken ofrånkomligen fastnat i Ninas urringning...och min lasagne hade blivit vattenskadad...nu fastnade den där ett par gånger ändå...det går inte att undvika ok? Fan...lasagne är gott..lasagne är gott..inte titta upp..shit, nu gjorde jag det igen..undrar om de såg något??..

Det är inte lätt...jag älskar det kvinnliga könet (tolka meningen hur ni vill..det blir antagligen rätt)...de är så vackra..och de är som vackrast på våren...och jag får inte vara med och leka...ständigt..njae..du kanske vill vara bollkalle?..annars får du gå din väg...det e klart att vara bollkalle hade inte varit så dumt om det kommit några bollar som jag fick hämta och bära lite på någon gång...men men..vad är väl en bal på slottet...

Andra bollar som jag får joxa med iaf..är fotbollar..på måndag är det premiär för Malung FC i div 9 Södra i sthlms-korpen..förväntar mig att se er där..kom i tid..det brukar bli fullt..ja, tjena...i år har vi vänt åter till Långbro BP...

Vilket för mig in på..nej..nu får jag sluta med nyhetsöverlappningarna...

Tillbaks till Ninas urringning..näe kanske inte, men det fanns ju så mycket att diskutera...höhöhö..manlig ordvits..eller kanske mer mullig mansgris-ordvits....

Hennes bröst är som svalor som häckar..typ...

Idag var jag på jobbet redan kl.9...jag vet imponerande va? Stannade till halv sju...fast lite tid gick åt för att göra klart spelarförteckningen också...måste lämna in den till korpen så spelarna blir försäkrade...väldigt mycket jag gör för att vara exCoach??ska köpa ny fotboll innan måndagen också...

Den däringa pigdebatten tar fart igen...ska det vara subventionerat, så kan vi väl göra det i en väldigt liten skala..det räcker om jag får göra avdrag, men då måste det vara ett rejält avdrag..typ 90% annars har jag inte råd ändå...seriöst....när blåsmurferna (som för övrigt anser att staten lägger sig i alldeles för mycket) tycker att jag ska subventionera städningen av deras Östermalmsvåningar så säger jag..så Fan heller..e man så jävla rik har man råd...tro inte att de däringa uppnäsorna för en sekund bryr sig om de som skulle behöva hjälp..

Nuff politics...jag vet ett par avdrag jag skulle vilja göra, men då blir jag nog inlåst för sexuellt ofredande..

Ja, du ser...jävla vår...den gör mig till ett hormonstinnt monster...den sexuella frustrationen växer sig enorm..och det finns ingen ljusning...

Skulle vara om de gör allvar av att låta förståndshandikappade köpa prostituerade..då är det iaf jag som börjar spela cp...

Ja, jag anser att man kan skämta om i princip allt...som de intelligentare (alltså inte gårdarna) av mina läsare förstår, så protesterar jag mot hela idén...var drar du gränsen?? Och betyder det att vi fula också ska ha den rätten? alla ska ju ha rätt till sex säger förslagets förespråkare..så då måste det vara okej för mig också, som inte kan få på något annat sätt eftersom jag saknar både rätt utseende, personlighet & status??

"Hallå där, vart försvann hon den stora kärleken?
Eller var det vårens ljumma vind som ljög för dig igen?
Var det våren ljumma vind som ljög för dig igen?"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vita strumpor är aldrig accepterade oavsett kostnader ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback