Baku..känns som om jag varit där idag..

Så vem var kvar längst på kusinens kalas då?? Yup, da Jerk hade inte vett att gå hem förrän en timme efter att födelsedagsbarnet gått och lagt sig...men klockan var ändå inte mer än halv fem då jag var hemma så...ungefär halv fem iaf...det var vid den tiden jag ringde mitt sista fyllesamtal...

Näe...kom inte iväg till puben i församlingshemmet någon gång...blev kvar hela kvällen...ölen var gratis och sällskapet trevligt så...

Orkar inte riktigt skriva om kalaset...sist att komma på efterfest var iaf Jon, Anna & Jonas (hade jag missat, men hade kameran med mig..smart drag)...

Blev väckt redan halv ett på dagen av dotra...pappa...har du sovit klart?? Njae..inte riktigt..ok...vid 14-tiden ringde Mi..han var i Sörsjön nu och skulle svänga förbi...blev alltså tvungen att gå upp...

Käkade en halv sen lunch och dotra började tjata om att åka och bada igen...hon hade redan varit iväg och badat med min kära mor när jag låg och sov...lillebror hade hunnit åka till Malung...min teori om att han verkligen är adopterad kändes aktuell igen igår...han drack inget och var chaufför...inte direkt ett släktdrag...

Lyckades skjuta upp det till fyratiden..sen blev jag tvungen att ge med mig...så vi åkte och badade...hade solskydd på mig idag...brände mig ganska duktigt på axlarna igår så...nymferna var där igen...ett annat par var också där...kvinnan såg precis ut som en tjej jag kände under gymnasietiden...om jag pratade med henne??..tok heller...jag var ju nykter...

Efter det har jag bara suttit inne i det heta plåthuset och tittat på tv...köpte ett Aftonblad för första gången på några månader...kände att det var kvällstidningskväll...

Nu är det mottagaren för datormusen som inte funkar...börjar bli smått irriterad...är även irriterad på de 500 spam-kommentarerna jag fått sedan igår...orkar bara inte göra något åt det just nu...

Nu ska jag läsa klart söndagstidningen och försöka undvika att tänka på den sexuella frustrationen som oftast framträder på bakis-dagar...

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback