Strike three...

Min liggstrejk fortsatte idag...de däringa plåtslagarna hade ingen som helst förståelse för min utekväll igår..de hade till och med fått förstärkning av kopparslagaren och klockan åtta i morse drog de igång..men beslutsam som jag är vägrade jag kliva upp innan klockan slog tre i eftermiddags...

Så, tyvärr hann jag inte städa idag heller..verkar bli en följetong detta..ungefär som min sexuella frustration...

Men, jag gick ut med tidningarna till pappersinsamlingen iaf..slängde även den tomma Heineken-lådan...det får räcka så länge...och imorgon ska det bli fint väder, så då kan jag väl inte stanna inne??

Får nog sluta med min liggstrejk dock...måste börja anpassa mig till kontorstiderna igen (blä) semestern är ta mej fan alltid för kort...kommer säkert inte hinna städa innan den är slut....kanske hinner jag lagom till jul...skitbra...2 julstädningar i en...snacka om spara tid...varför städa 1 gång om året när du kan städa 1 gång vartannat år??

Oj, jag är nog ungkarl ändå...får väl försöka försvara mig lite...om man bortser från dammtussarna så är det inte så jävligt..det är hopplockat...jag hatar att ha det stökigt...jag är bara ganska dålig på att damma och sånt..största problemet är att jag vägrar att göra något jag inte känner för (förutom kliva upp och gå till jobbet då..) och som den kvällsmänniska jag är så brukar den här "dags att städa-känslan" dyka upp någon gång runt halv tolv på kvällen...funkar inte riktigt att dra igång dammsugaren då...

Förresten...är det fel att svulla på pizza & popcorn när man tittar på "Du är vad du äter: Fat camp"??

Ska försöka komma iväg till gymmet en gång under helgen iaf...vore bra om jag fick ett spinningpass i mig innan jag ska till jobbet...

Idag fick jag mitt första jobbsamtal sedan semestern började...tog ovanligt lång tid i år men men...

Jag är trots allt uppdaterad om vad som händer...Bettan...hon som jag har så svårt för...har sagt upp sig..hon hade tydligen inget nytt på gång heller...vågat när man är 100 år gammal...nej, tänker inte hyckla och säga vad synd hon som var så trevlig...näe...jag är inte förtjust i henne...jag var mer förtjust i Anna som fick gå istället för henne så...

Målet imorgon är att kliva upp när plåtslagarna kör igång för att ta en promenad runt Hammarbykanalen...för att få lite sol på mig...sedan vette fan vad jag ska göra...måste iaf sluta med skräpmaten så det blir antagligen något med älg istället...kanske åka och bada en sista gång?? Oj, vad jobbigt att inte behöva åka in till kontoret imorgon när solen skiner ensam på himlen...

Ett tag blev jag inspirerad och tänkte åka ut till IKEA, men har slagit de ur hågen för nu....blir en annan gång..

Ser på "A guy thing"..tror sensmoralen är något om att man ska följa sitt hjärta och våga ta chanser här i livet...yadayadayada...det låter fint..men....ja...skitsamma...kommer jag aldrig att göra...då har jag ju inte råd att bo på Söder....

Nåväl...ses i mina drömmar...

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback