We'll meet again...

Igår satt på tuben från Centralen ut till Kista satt jag mittemot the future Mrs Eriksson ...hon hade en fin tröja på sig...ja, okej då....en ganska djup urringning..jag tyckte den var fin iaf...kunde knappt sluta stirra på henne...mina blickar förirrade sig ständigt till de viktigare delarna av hennes kropp...hennes ögon är blå...

Hmm...kanske lite psykotiskt...gissar att det är avtändande också (inte bara min kropp..)...nu kvittar det nog..

Tror hon bor i närheten av Skanstull (som mig, som mig)...antagligen med hennes pojkvän (mutter mutter)...tror det är det..stötte på dem inne på ICA Ringen en dag i somras...såg väl ut att vara ett par iaf...fan...

Utanför Kista Galleria skildes våra vägar åt, men jag visste ju att de skulle sammanstråla igen på vägen in mot Kista Entré...hon går utomhus, jag går genom Science tower...och mycket riktigt...trots att hon är kortare än mig går hon fortare, så jag får pinna på för att inte komma för långt efter...

Lyckligtvis höll jag nog högt tempo...hon gjorde faktiskt en halvhjärtad insats att hålla upp dörren, men jag var någon meter för långt bort för att det bara skulle se snällt ut...nog sett lite mer.."jag vill ha dig" ut...

Vi delade hiss..hon klev av vid plan 5 och jag fortsatte upp till plan 7..

Om jag sa något?? Är du tokig...tänk om hon hade svarat??

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback