Barnflicka sökes..

Dotra är här..så den energi jag en vända hade igår för att skriva ett av mina korta, kärnfulla och humoristiska (ja, tjena) inlägg försvann...det blir lätt så när man inte är van vida att ha en ADHD-dvärg i sin lägenhet..

Nu är jag på jobbet..dotra sitter framför Hitta Nemo, så jag har ca 1 timmes frid kvar..sen kommer hon och ska rita igen...tyvärr har hon ärvt mina talanger i teckning..

nåja, imorgon åker vi upp till skogen..ska bli skönt...vi kommer nog att ha jätteroligt i den osnöiga idyllen..

Ska röja lite på jobbet, sen åker vi till Bajen-shopen för inköp av den sista julklappen...klart dotra måste ha en ny munktröja..

"Trött, jag är trött, jag är jättetrött
Får jag sova lite?
Nej
Får jag sova lite
Blir jag pigg, blir jag pigg
Blir jag pigge-piggelin"

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Stefan

God jul Jerker önskar palle från malung

hoppas du får den julefrid du så gärna önskar dig.
puss o kram från mig

2006-12-22 @ 11:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback