Flaggdag, grannen & skräpmat

Väsk-pappa = Bagdad..inte så svår kanske herr Oldsberg...

Fick SMS från lillebror som undrade varför det var flaggdag idag..trodde det hade med att jag varit på spinning tidigare idag..var visst fel..lillebror har namnsdag.nej, inte Karla..även om man ibland skulle kunna misstänka..

fasen jag känner hur jag lever på eggen just nu..har precis varit på bio..popcorn och läsk i massor..sen sänkte jag en pizza precis...jag utmanar min kropp att förbränna allting..jag har gett dig verktyget..nu är det dags att smida dig till ett vasst svärd som kan skära bort ditt fett och skulptera om dig till den Adonis du en gång var...eller ja, va fan...till en hyggligt fräsch man iaf...

Får nog ta spinning igen imorgon..händerna upp de som tror att jag kan vara på ett pass redan kl.10 imorgon bitti? Få se..du där längst bort höll du handen uppe?? Nej, du sträckte bara på dig lite..jaha ingen alltså..

Min kära granne då? Nehej..hon lagar mat..hennes rullgardin har åkt upp idag..finns fortfarande inget sätt att närma mig henne utan att bli betraktad som ett rent psycho..

Det stör mig något förbannat..hon är så söt...nej..nu får det vara slut med detta..innan jag blir en stalker också..kan hon inte bara bjuda in mig?? Eller ja..vad skulle hon säga..joo, jag har sett att du ofta tittar på mig när jag sitter i köket och pluggar..har du lust att hjälpa till lite??...föga troligt...

"Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt,
graderna sjunker så fort överallt"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Du är ju på väg att bli en träningsnarkoman ;o) Hur skumt är det :o)

Postat av: Jerk

urskumt..blir nästan rädd för mig själv..köpte till och med bananer idag utifall att jag skulle på spinning imorgon..så jag kan ta en till "lill-frukost" och en direkt efter..börjar bli rädd på allvar :)

2006-01-29 @ 00:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback