John Blund & Sex..igen..

Det är ju fan också..kom sent idag också..hade glömt mobilen på jobbet, så jag hade ingen väckning i morse..kom på att jag hade kunnat slagit på alarmet på klockradion strax efter jag vaknat vid halvtio-tiden..suck..tur i oturen..samtliga i ledningsgruppen & alla säljare var på någon sorts säljutbildning idag, så de enda som såg mig dyka upp väldigt sent var de övriga hjonen...däremot har min chef och ett par andra redan räknat ut att jag kom sent eftersom mobilen ringde och därmed visste de att jag inte hade någon väckning..

Va?? nej tok heller...inte hade jag några missade samtal eller sexosande sms..den enda anledningen till att ha mobil är för väckningens skull..klockan behöver jag inte längre efter att ha bytt batteri till mitt armbandsur..hmm..okej, en anledning till är att ringa en massa samtal på fyllan kl.4 på natten också..men de är inte särskilt uppskattade...mer än en flickvän till mina kompisar har blivit märkbart irriterade..

Armbandsur..låter lite feminint..jag menar min superhäftiga GUL-klocka som jag vann i Drömelvan -96..

Vilket osökt (ja eller hur??) för mig in på årets Dream Team..Aftonbladet har ju varje år den tävlingen liksom Drömelvan...på jobbet så skapar vi alltid en liga, lägger en hundring var och vinnaren i ligan tar hem hela potten..reglerna är enkla..man får inte göra något byte..det brukar vara ungefär 10st som är med..hittills har jag vunnit flest gånger (3st), men bara i Drömelvan..fast i år leder jag Dream Team också..med ca 100 poäng..iofs brukar jag leda ibland, men det brukar ta slut i november sen brukar jag dala..fast i år har jag hållt mig där uppe hela tiden och har väl varit i ledningen i över en månad nu..tyvärr är det 13 omgångar kvar än, men jag har i alla fall chansen i år...så eftersom jag nu tagit orden i mun, så är mina chanser obefintliga...skulle annars behöva pengarna...kanske köpa lite..nej, skämta bara..

Å andra sidan en av de äldre (kanske inte klokare) i Sörsjön stoppade mig när jag var på väg till Majstångsresningen i Sörsjön i somras (vi kan kalla honom Folköl) och förklarade ingående för mig att jag skulle passa mig för fruntimmer..det blir bara elände..och se för fan till att det inte blir några barn (lite sent nu iofs..)..ge fan i dem..gör som mig istället, jag åker till Mora och köper mig..det är snabbt avklarat och inga barn eller något sånt på halsen..kanske ska tillägga att Folköl fått i sig något starkare än just folköl den dagen..slutklämmen var ändå lysande..när han för tredje (eller fjärde) gången talade om för mig att jag inte skulle skaffa mig något fruntimmer tystnade han någon sekund (som om han tänkte) och sa..ja, om inte du är kär då..

Ridå..är det inte därför man skaffar sig ett fruntimmer..för att man är kär i henne? Sex kan väl vem som helst skaffa på krogen..ja, inte just jag då, men alla andra...man kanske inte får just det man vill men..du kan få det..ta en tjej hon kan gå in på vilket ställe som helst och gå ut med en karl...har hon otur är det en ölstinkande-halvt-medvetslös-som-precis-pissat-ner-sig-sorglig-ursäkt-till-man, men hon får något..sen kanske det är billigare att köpa sig direkt än att behöva droga ner sig till det tillståndet som krävs för att ta vad som helst (i mitt fall 2 öl och lite chips)..

Detta skulle kunna föra in mig till den del av mitt liv som ett par arbetskamrater kallar för min tid som Gigolo..men jag passar..kanske jag lyckas klämma in det någon gång, men inte just nu känns det som--

"Get your rocks off, get your rocks off honey"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback