Sexuell frustration dag 553 + en släng nostalgi

Inser att jag har påverkat någon människas vardag med detta bloggeri...en som jag känner..vi kan kalla honom Kenny..har gjort det till sin morgonritual att läsa denna blogg..

Betyder det att han har ett ännu torftigare liv än jag?? Eller är det så att han sätter sig ner med en kaffekopp läser bloggen småfnissar lite och tänker "herre jävlar om mitt liv såg ut så..hur fan skulle jag stå ut då??"

Skitsamma egentligen...han har aldrig gjort 5 mål i en match för Dålä IBK..

Undra om Nadine, 19, hade roligt på hockeyn ikväll? Hon höll visst på Frölunda eftersom schweizaren Martin Plüss spelar där..jyrgårn vände ju och vann..hade varit där om det inte varit den 24:e idag..fick låna pengar helgen som var för att dottern inte skulle svälta...men fan...kunde varit där och sagt något insiktsfullt om Frölundas uppspel..något dräpande om Andre Mattssons bristande teknik..fan..och snart lämnar hon vårt företag och åker hem till Schweiz igen..vad får vi istället??...en 33-åring som är gift och kommer tillbaka från sin barnledighet..inte mycket Nadine, 19, över det..moderat är hon också..ska väl ändå tillstå att hon hade en..eeh...intressant urringning på julfesten..men men..det börjar balla ur nu..medelålders som jag är...det är dags att ta ordstävet i mun nu...här kommer det.."Det var bättre förr"..

När the kk's var singlar...eder Jerk var 20 kilo lättare och utan problem kunde öppna lördagen med en öl till frukost efter några få timmars sömn pga ragget kvällen innan...när Svampen, som jag delade lägenheten med hade vänligheten att komma in på mitt rum med ölen och även öppna den åt mig...när man satt vakt vid reningsröret och väntade och väntade..så att festen kunde börja..när man under Ski & Rock snodde backspeglarna på en buss och lade dem på sidan om toaletten så man kunde se bakåt när man körde buss..

Suck..om jag finge vara 20 och pank igen...beats 31 och pank iaf..smal var jag också..man kunde ragga upp någon 30-taggare om det behövdes...nu e ju de lika gamla som mig?? Nehej, nu börjar det bli väl sexuellt frustrerat härinne igen..kanske dags att se vad grannarna har för sig..eller hunna lite...

"Oh baby we...ooooh..we are wild young and free"

Jerk


Kommentarer
Postat av: AlfaKassan

Så du ser ner lite grann på dina läsare? Är det så man ska tolka din första passus? Personligen ser jag sanningshalten i dina inlägg som mycket högre än till exempel aftonbladet/expressen, vilket gör det till mkt intressant läsning!

2006-01-26 @ 12:26:53
Postat av: Jerk

nja..frågan är ju har du ett torftigare liv än mig eller är mitt liv roande av den patetiska arten??
:)

2006-01-26 @ 13:57:39
Postat av: AlfaKassan

Ja naturligtvis, jag är inne i en oerhört trött fas och kan inte tänka klart. Eller läste jag så pass mycket mellan raderna?

2006-01-26 @ 16:24:12
Postat av: AlfaKassan

Stryk det sista, jag måste sova.

2006-01-26 @ 17:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback