Blondes have more fun..

Sorry inspirationen igår var på botten..

Men..jag jobba lite..höll mina tider på morgonen..skippa lunchen..sen drog jag redan vid halv två..

Skulle växla in mynten jag sparat på mig...så eftersom vi är i shtlm fick jag dra till Sollentuna..duh...

Pengar?..det är väl inte så viktigt..jaja..ok..det blev ca 3400 spänn...lite lycklig...

Spelade bowling idag..Pitans fjälla (ny igen..) Madde drog 171..jag var långt ifrån det..men var snabbast på ölen...

På fest med en massa folk som gått make up-skola...inga fördomar, men TP är inte direkt en utmaning i det här sällskapet...däremot..hon som sköt 171..det var blonda Madde..från make up-skolan..

Försöker uppdatera mer imorgon..om jag orkar...även om jag inte blir utmanad på det intellektuella planet, så håller det fysiska planet på att spränga huvudet...

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback