Kontorsråttor är vi allihopa..

Nu vill jag gå hem...jag vill på öltältssemester...

Åtta timmar har jag nu försmäktat på detta kontor..

Det börjar lugna ner sig lite nu...talade med Håkki om en prisfråga idag..han har semester...jag hörde hur vattnet kluckade i telefonen...jag vill också...igår var det Rille som låg på beachen i Falsterbo...det känns tungt just nu...

Nästa vecka är Håkki tillbaks...det betyder säkert en massa förfrågningar...sedan har Schweizarna fått tillgång till ritningsarkivet då...det betyder säkerligen en massa dumma frågor...inte för att de skulle vara särskilt dumma...för att de inte jobbat med Ericsson förut...får säkert sitta och rensa mail en hel del på måndagen också...jag vill ju bara löka nästa vecka...fredagen ska i princip spenderas med att jag dammar av skrivbordet och städar i mina papper...inget mer...

Jävlar..hade ju två materialdeklarationer att göra idag också...jaja..blev kort och ointressant detta..

Just det...Ida och jag hade en mailkonversation om ölmagar idag...hon kallade mig snäll..så då vet jag att där har jag inget att hämta...

I morgon vid den här tiden är jag tankad, packad och klar..så skönt..

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback