Mr Loveless

ååh...inläggs-spamming ikväll...

Mitt obefintliga kärleksliv fick sig en genomgång idag...till och med moderattant, 33, engagerade sig...men har du inte testat nätet?

Näe...

Testa mötesplatsen..jag har fyra kompisar inklusive min morsa som träffat någon där..ööh...din morsa är nog lite gammal va?

Mästerplaneraren vill fortfarande skriva en kontaktannons...

Mötesplatsen..man lägger ut sitt foto där...så det är kört...det är som den där liraren som alltid annonserar i mitt i-tidningen..jag har följt honom sedan han var 36..nu är han 39 och fortfarande lång, blond, smal & pålitlig...lugn och snäll också tror jag...

Kanske är rädd för att sluta som honom? Om man inte försöker kan man ju inte misslyckas...och kan fortsätta sitta i soffan framför tv:n och gnälla på att man aldrig kan hitta någon...

Eller så har jag bara insett det hopplösa i att hitta någon...som har allt som krävs...jag är ingen tonåring längre..att leta någon för natten är nog inte så lyckat längre...eller va fan...det vore jävligt lyckat om jag hittade någon för natten..men helst av allt ska jag hitta henne...hon som inte finns vad det verkar...

Kanske finns hon på nätet...antagligen inte, men kanske....jag tror inte på det...innan jag tror på mig kan jag inte tro på henne...Sandra finns på tv:n, men var finns hon i verkliga livet??

Näe...inte kan man köpa sig lycka heller...det verkar livsfarligt...tur jag aldrig varit desperat och rik i Götet..

"Jag klarar mig själv, jag kan städa jag kan laga mat
jag har sagt det förut men nog fattas det klart
Klockan är fem, det är dag att ro hem kärva hem
men nu bryr sig ingen om jag kommer hem
Jag är ensam, så ensam
Så ensam igen"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback