Öltältssemester 2006

Kom hem till byn vid lunchtid på torsdagen...köpte en sallad på OK...sedan började fördärvet...Bröderna Slut (eller det nya smeknamnet jag kom på, Bröderna Bitter) delade på en 5-liters tunna med fulöl från Tyskland..vi grillade....jag brände älgbiffarna, Storebror lyckades få pulver-bean att skära sig (näe..jag vet..jag har aldrig lyckats..)..lillebror klarade iaf av att inte förstöra stripsen...sen drog vi ner till tältet...när det stängde blev det Toms...kom in utan att köa...fyllde på...hälsade på vara och varannan människa (hur mycket folk känner jag egentligen?? eller inbillar jag mig bara??)

På torsdagen var jag på efterfest med Fredda B & trummisen i Dr Drag...kom hem vid klockan sex...inget sex...men det var iaf några tjejer där...

Vaknade upp runt två på eftermiddagen..cyklade ner till bolaget på postcykeln...insåg att det kommer att behövas mer öl...drack en öl..kände mig riktigt seg...gick och la mig igen...hade missat ett par sms från Mange...gjorde att jag inte var med och badade...Kumla-Carro var och badade också...fan..

Fick ett nytt sms av Mange kvart över fem...hemma igen.fest...fort in i duschen (ja tjena..)..gå till honom...dricka öl..Jönsson kom...lillebror också...Jönsson går in och slår på Eddie Meduza...mer öl...går ner till öltältet...mer folk ute idag...träffar Susanne Bäck...ett riktigt kärt återseende...såg nästan ut som hon saknat mig...nåja...hon är upptagen..en tjej lyckades bränna mig på vaden med en cigarett..kö till Toms...vägrar stå i kö i Malung...träffade Uffe i tältet...vi gick till La Scala istället...Uffe går hem...träffar Nicke, Janne P & Mini J..slår mig ner...vi smugglar ut varsin öl (18 igen)...går bakvägen in på Toms...tack Nader...har skoj...Kenny har hittat en efterfest...Niss Oskar-huset...

Går dit med lillebror...möter Kenny på vägen..ingen hemma än...går till fjöset istället...Spjuth-kölla kanske har efterfest..blir utslängd direkt från henne..ingen efterfest...sätter oss vid utemöblerna och väntar..kommer en bil...inte en käft jag känner...Albin är där...Carro Strand, från Älvdalen, och hennes Jocke är där...de två sista tar på sig att vara trubadurer...de har en gitarr med sig...bråkar om tonarter...frågar efter låtar...nämner någon..den kan de inte...till slut säger vi bara spela någon ni kan...

Får en rundtur...det häftigaste huset jag varit i...Niss Oskar grundade Jofa...så han var rik...det syns...inget man tänker på om man står utanför huset, men inne...matsal...flygel...han har även ett "pink room"...vilda teorier om vad som hänt i det rummet cirkulerar...tror jag är en av de som mest fantiserar...om vilda sexpartyn och sånt...

Vid halv fyra blir vi utslängda...Jocke, Carro, jag och Albin börjar gå mot byn...stannar till utanför Dalle och Evelina...Carro sjunger en serenad till Evelina...den går ut på att jag ska få ringa om jag vill på nätterna till Dalle...hyssjar ner henne lite...nejnej..hon kommer hata mig ännu mer nu..sjung något snällt...

Kommer ner till gamla OK...ser att det finns en minnessten där macken en gång låg...nyfikenheten tar över...går ut på gräset...visar sig vara ett riksträd som planterats...en tanig liten buske...trist..vi sjunger en serenad för den också...Carro och Jocke går hem...jag och Albin går vidare...sen träffar vi det där typ 17-åringarna och ja...det står i det tidigare inlägget...

På lördagen är jag i öltältet igen...stolt som en tupp visar jag upp the Sunne girl...har nästan druckit konstant sedan fem på fredag eftermiddag...med avbrott för mina turer på cykel då jag skulle köpa cigg odyl...och så sov jag ett par timmar på lördag förmiddag...känner mig pigg ändå...tappade som sagt bort henne en vända...den där knarkande raggaren var gift (sagolikt)..han frågar henne om hon vill vara med när han och frugan har sex..hon tackar bestämt nej, men lämnar ändå ut sitt mobilnr...jag står och tittar på Lilla Bo just då...går och tar ut mer pengar när de slutar spela (hon var dyr i drift..ska jag vara Sugardaddy någon mer gång i livet måste jag nog ta ett extrajobb..tror inte jag kan låna av mitt och lillbrorsans gemensamma konto hela tiden..)..

Sele ringer...hon saknar mig..möter upp henne...kommer in på Toms utan att köa...träffar min stora kärlek Musse där inne...the Sunne girl vill gå hem...tar en taxi den här kvällen (har ju numret nu..)...gnäller lite först...jag vill ju festa vidare...åker hem med henne...ynkar mig nog mycket så jag kan åka tillbaks...nu är det kö vid Tom's...går till bakvägen igen...nu e det "brorsan" som sitter ute och röker...lyckas snacka mig in...festar på...står längst fram när Fredda trubadurar...hittar ingen efterfest...tjejen jag blev kär i på torsdagskvällen (hon hade lägenhet på Hornsgatan, Söder vet du..på fredagen var det det enda jag mindes..)..var ju söt...Lilly, Lilli..eller något liknande...skitsamma..hon brukar gå på Debaser..sa jag att hon bodde på Söder??

Går hem...ringer Pitan under vägen för att meddela det fantastiska som hände i förmiddags...hela världen vet nog om det nu?

Okej, det var en otroligt lång resumé av min öltältssemester...kommer säkert dyka upp mer eftersom under veckan...just nu känner jag iaf inte alltför mycket ångest...men det kommer väl så småningom...

Om jag kommer träffa hon, 23, någon gång mer? antagligen inte..hon var nog mest intresserad av att ha någonstans att bo under helgen...mercy-fuck..är det rätt ord?? tänkte ringa henne ikväll för att höra om det gick bra att komma hem iaf...

"Det var leriga armar och ben överallt"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback