Paradise by the c

Paradise by the c

..det är klart...det är hit jag har åkt, så..det är inte alltför illa kanske...om regnet ger sig någon gång..

Kanske ska säga också..jodå..tomten sträcker sig ner till vattnet, men det saknas brygga där....så bada är inte att tänka på...Jessica verkar inte heller vara att tänka på...har inte sett henne sedan juldagen tror jag..synd...hon får gärna komma och klippa lite gräs om hon vill...

Det tog en dag så blev jag sugen på öl igen...Big Crow Pete uppträder på Knutby till helgen..vore kul att vara där..är nog inte helt omöjligt...viktigast av allt få min mor att förstå hur viktigt det är att vi äter kolbotten snart...försöker få in två middagar med det..

Annars ser det ut som om jag får laga maten själv den här gången...hon verkar mest vara i Hängåsen..otacksamt...då blir det ju ingen semester???

Nåja, det lär inte hända så mycket häruppe..även om jag öppnade starkt och låg på kökssoffan i två timmar det första jag gjorde...

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback