Sexuellt Frustrerad dag 710..typ..

Fortfarande kvar på jobbet...GKAMen sålde sin bil idag, så han har lovat att bjuda på öl & middag till fotbollen..får väl offra mig lite...

Tror nog han gör det för att hålla mitt humör uppe..nu när det är RFQ-tider...samtidigt som resten av världen sitter på stranden eller uteserveringen och spanar på hud...

För det är mycket hud ute på stan...alldeles för mycket för en frustrerad sate som mig själv...outhärdligt mycket...är ganska skönt att vara på kontoret..även om medelålderskärringarna börjar verka attraherande även dem...

Lunchen är inte heller riktigt bra..då ser man folk från andra företag..många av dem har ännu inte kommit i övergångsåldern så de är riktigt attraherande...

Ja..eller...kanske inte..men..ni förstår...det är förbannat enerverande detta..receptionisterna..varför är det alltid blonda unga tjejer..suck..

Två jävla år..det är ju en tredjedel av min dotters liv nu...snart kommer någon att förbarma sig över mig sticka åt mig en flygbiljett till Tyskland och 100 Euro..stick ner dit and do your thing..sen hoppas jag du håller käft när du kommer tillbaks.. (ja, eller hur??)..kom igen nu..så dyrt är det inte...

Fan, frågan som alltid ställs, men du bor ju i sthlm..finns det inga tjejer där?? Jo, men vilket utbud de har..jag är inte längre andrasortering..jag e fan inte ens "5 i tre jag måste ha mig ett"-material...knappt de skulle ta emot en öl av mig...

Nåja, det blir snart höst igen..då klär de på sig, jag lägger förhoppningarna om att skjuta en bäver bakom mig och hoppas på älg istället..sedan kommer vintern..frustrationen lägger sig lite fram tills det blir vår igen och alla jävla nykära par dyker upp..som pollen ta mig fan..omöjligt att bli kvitt..pumpar Clarityn för fullt utan att lyckas...när det lagt sig är det gräspollen...eller nybrända lårmuskler och urringningar som får mig att börja använda inhalatorn...och då är jag illa däran..inte långt från sjukan (psyket snarare..)...

Sen firar jag ett tredje år och börjar längta till älgjakten för att få döda något och få ur sig lite frustration...så blir det vinter sen kommer våren...ja ni fattar...

Det börjar bli löjligt nu...måste jag sänka mina krav på minus för att få det att gå ihop?...de är ju ändå så låga nu..större bröst och mindre skäggväxt än mig...ska det vara så svårt...hmm..får fundera på det..vaddå om hon rakar sig två gånger om dagen..det kanske kan vara charmigt det med (ja efter två helrör kanske..)..

Nehej, nu är det snart dags att gå...ska åtminstone se på fotbollen i Kista, så jag räknar inte med att se så mycket urringningar..fast vi går ju genom gallerian förstås..inte bra...och efter ett par öl börjar spaningen..

Imorgon vaknar jag upp tvungen att stå på händer för att (ja ni fattar..om ni har någon alltså..)...kommer sedan till jobbet..okul..

Nog fan förlorade Ivanovic igår också..suck..

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Va härligt att du håller med! haha. Fast, hur kan du vara så säker och säga att det står skrivet i stjärnorna? du har inte sett mina fingrar som omöjligt kan hålla reda på så många strängar, å du har inte hört plingandet =D hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback