Utmanad..

Vonsan har utmanat mig..hon har kniv..får väl lyda då...

5 saker jag har i min frys, sett i ett funktionellt perspektiv:
  • Älgkött (man är väl en manlig jägare)
  • Limpa (om det någon gång skulle vara slut på bröd..nog dags att slänga de snart..)
  • 2 portioner Lasagne (hemmagjord..jävligt god)
  • Riven ost (tills nästa gång jag ska göra Lasagne
  • Isbitar (gjorde till min inflyttningsfest för ett år sedan..finns några kvar än, ska visst vara häftigt att kleta på nakna kroppar??)
5 saker jag har i min garderob:
  • Kläder sorterade efter när jag hade de sist (de som använts senast till höger, längst till vänster kommer sånt som borde slängts, men kan vara bra att ha..)
  • Bajen-matchprogram
  • Madrass (dotra ska inte behöva sova på golvet)
  • Brandsläckare
  • Jakttidningar, verktyg, dammsugare, strykjärn..gamla skor.. 
5 saker jag har i min bil (låt oss låtsas att jag fortfarande äger en..):
  • Golfpeggar (jag tömde fickorna efter en runda nån gång för länge sedan)
  • Vatten (fanskapet kunde koka när som helst)
  • Persons Pack-skivor (var perfekt att lyssna på när man gled genom Hälsingeskogarna)
  • Parkeringspengar (ja, seriöst..jag vet att jag bodde i Malung då och att det inte finns några parkeringsautomater där, men..)
  • snusdosor
5 saker jag har i min handväska (med mig när jag kliver utanför dörren kör vi här) :
  • Mobil
  • MP3-spelare
  • Shades (My future look so bright I gotta where 'em..eller ja..är lättare att stirra på honor då..)
  • SL-kort
  • Tumring

Fem personer att skicka vidare till? Då ska vi se..jag har nog inte så många läsare..speciellt inte som har en egen blogg..men jag vill bestämt veta vad Chulls  har för skelett i garderoben..Även Jenny får anstränga sig lite och uppdatera sin blogg..det får bli så..

/Jerk



 

 


Kommentarer
Postat av: Charlotte

jag kommer definitivt låta dig veta! håll ögonen öppna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback