VM är över, snart börjar allsvenskan..

Runa är på väg till Fulham...Petter är skadad...Mikkel likaså...det som kändes som en säker trepoängare mot Öster på måndag känns helt plötsligt som magsårsframkallande 90 minuter med mig på läktaren..

Får hoppas att laget står upp och visar att de är serieledare...jag vill inte känna att promenaden dit och att sjunga "Just idag är jag stark" för full hals blir de enda höjdpunkterna..jag vill se mål..jag vill se ett grönvitt lag dansa med de tröga smålänningarna...

Framför allt vill jag se en seger...jag känner hur jag redan börjar ladda upp inför matchen...känner nervositeten...vad blir det för lag? Ska Samba ta den offensiva innermittfältsplatsen?

"Här är Hammarbys a-lag
Här är Hammarbys fans
Alla kommer från Söööder
Å vi älskar Hammarby"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Charlotte

sublime, lagwagon, the pixies å annat smått å gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback