Lite lördagsgodis..

Skägget är borta nu...kvar är lite skäggstubb och ett par dåliga ursäkter till polisonger..håret är klippt..enorma 2 centimeter tog frisören bort...känner en enorm saknad...när jag höll på som bäst med trimmern gick jag ut ur badrummet och frågade dotra om jag inte skulle spara en mustasch ändå och visade hur jag tänkt att den skulle se ut...men, sluta fjanta dig pappa och raka bort den nu...jaha..bara att gå med tunga steg in i badrummet igen och ta bort resten...

Känns väldigt skönt att kunna gå på dass och skita på riktigt igen...istället för de där forsarna med vatten som kom ur mig igår och förrgår...känns som livet kommit tillbaka...att livet kan vara så underbrt bara för att tarmfunktionen är normal igen..fullproppad med kolesterol och fett..burgare och strips..lite cola...

Kusin Kurt är rolig nu igen...han sitter på sjön, dricker öl och fiskar lite i solen..kul, kul..själv tvättar jag...hmm..känns som om jag drog nitlotten den här gången...

Bra att jag dammsög igår då...badrummet är inte fullt av resterna av skägget..nej nej inte alls..var ändå så pass vaken att jag la i papper i handfatet för att inte orsaka stopp...nu känns det som om det kvittar...hälften missade ju handfatet..det är straffet för att man bor i ett litet dockhus...handfatet är modell mini...va fan..dockhuset ligger på Söder iaf..

Har börjat drömma om en tvåa eller trea på Söder..får se om Lotto ger någon utdelning i helgen..kanske en liten vindsvåning på 90 kvadrat med terrass på modesta 20 kvadrat...beläget alldeles intill Medis (inte mäklar-intill..intill på riktigt..)..det kan lika gärna bli Sörsjön också....med dagens priser på Söder har jag pengar till att köpa ut lillebror, renovera kåken lite och även köpa bil och skoter..i princip utan att ta något lån...vi får se...blir ju lite krångel med att träffa dotra då...avvaktar nog ett år eller så..sen kanske...då har säkert dotras mor flyttat tillbaks till Falun...har svårt att se någon karl stå ut med henne i mer än ett år...jag klarade inte en helg så...

Nu ska jag och dotra se på lite hockey...de förhatliga värmlänningarna mot de snåla smålänningarna..håller nästan på domaren...

"Den glider in, den glider in
Den glider in i mål igen
Vi ska kämpa, vi ska ge allt vad vi har
Vi ska ta guld idag"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback