Mitt nya utseende - ett allvarligt problem..

Det ser konstigt ut...mitt ansikte alltså..jag har vant mig vid att det ska vara skäggigt och se ut som fan...nu ser det bara ut som fan...känns nästan som om hakan helt försvunnit...trots att jag har ett flertal...

Kommer jag att vänja mig vid detta eller kommer jag för evigt drömma mig tillbaks till de kalla vintermånaderna i början av 2006 då jag hade ett yvigt, vildvuxet och oansat skägg??

Hmm..det går förstås att börja spara igen om jag vill...men hur ska jag lyckas hålla det hemligt för dotra??..ledsen dotra..jag har blivit muslim och måste därför ha på mig en burka hela tiden...eeh..det funkar tills hon läser religion i skolan och upptäcker att det bara gäller för fruntimmer...och när de är utanför hemmets väggar...hmm...

Ledsen dotra..vi måste sluta träffas..därför..därför...ja, skulle den enda tjejen i världen som säger till mig att jag är söt inte få bestämma detta ändå...får väl fortsätta raka mig..då och då...vi ska inte överdriva det hela..behöver inte raka mig varje dag...eller varje vecka för den delen...för drygt..för dyrt...

Smal ser den ut att vara också.,.hakan alltså..den första av dem...hmm...märkligt...den nya frisyren har jag redan vant mig vid...å då var det trots allt längre sedan jag klippte mig än rakade mig...

Vad skönt det känns att äntligen kunna använda denna blogg till riktiga, allvarliga problem..istället för de vanliga I-landsproblemen..som svält i Afrika, krig i Irak och sådana värdsliga saker..nu har jag äntligen ett riktigt problem att ta upp...jag hopas att mina läsare (alla två..) hjälper mig ur denna vanskliga situation..

Har ni några förslag? Hur ska jag gå tillväga i detta dilemma? Kan ett hakimplantat vara räddningen? eller en fettsugning av de övriga hakorna kanske är den bästa lösningen? Kommer inte det i så fall rimma illa med min rondör nedanför hakorna?

Ack, om man ändå kunde vara irakier..tänk att det enda problemet man hade vore om man skulle överleva dagen...jag menar..och? va fan ska jag göra åt mitt utseende? Jag kommer antagligen att leva 30-50 år till (hemska tanke..jag kommer att slita ut generationer av bloggläsare med mitt dravel..) och få leva med problemet med mitt utseende..ett utseende som ger mig flera problem..som uteblivet sexliv, en dotter som kommer att skylla hennes uteblivna sexliv på arvet efter mig (nu e hon iofs tjej..de kan alltid få sex, hur de än ser ut...lex dotras mor...) Jag menar irakiern kommer dö i en bilbomb den närmsta veckan..vad har han för problem egentligen?

Nej, måste lägga mig på soffan och fundera hur jag ska gå vidare...problemen är så stora att huvudet blivit tungt...inte vann Emily Hughes heller..trodde jag iofs inte riktigt på at hon skulle heller....men men...

"Hakan, Hakan de kallar mig för hakan"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hmm.. det enda råd jag kan ge dig är att inte fokusera så mycket på utseendet.. men det är ju grymt svårt alltså, eftersom vi är rätt ytliga allihop. För rå humor existerar alltså.. och den är så rå att man inte ens kan nämna något om den högt =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback